מוצרי Numu פותחו על בסיס מחקרים מדעיים יסודיים והם מהווים את הסטנדרט הגבוה ביותר בעולם לבטיחות ובריאות התינוק. מוצרי Numu מיוצרים מהחומרים האיכותיים ביותר, וזאת כדי להבטיח לתינוק את סביבת השינה הבריאה ביותר כבר מהלילה הראשון בבית.


מזרן Numu לעריסה

בטיחות בריאות ונוחות לפעוט כבר מיומו הראשון בבית, היכולת לאפשר לפעוט לישון על מזרן מאוורר, המאפשר חלחול נוזלי הפליטה השכיחים בחודשים הראשונים מאפשר שינה רציפה ובטוחה יותר. מגיע במידה המתאימה לעריסה סטנדרטית וגם לעריסה מתחברת למיטת ההורים ( 47.5 ס"מ רוחב על 85.5 ס"מ אורך). *ניתן להזמין בכל מידה רצויה בתאום ובתוספת.

מזרן Numu למיטה

מיוצר בטכנולוגיה בלעדית ייחודית המשלבת בין משטח רשת מתוח ואורתופדי ומשטח נוחות אוורירי ומפנק המאפשרים נשימה חופשית, חלחול נוזלים, איזון טמפרטורה ויתרונות נוספים לסביבת שינה בריאה ובטוחה. מגיע ב3 מידות סטנדרט: מתאים למיטות במידת מזרן 127/63, 127/66, ומיטת איקאה 120/60. *ניתן להזמין בכל מידה רצויה בתאום ובתוספת.

מזרן Numu למיטת מעבר

יתרונות מעבר האוויר וחלחול הנוזלים  מלווים את ילדכם  גם בשלבים הבאים, הילדים נהנים ממזרן התומך בסביבה יבשה בשלב הגמילה מחיתולים, מאפשר סביבת שינה נעימה, מאווררת וללא הזעה, המסייעים בשינה רציפה וטובה, היכולת לנקות את המזרן והעובדה שהמזרן אינו מאפשר היווצרות מושבות של קרדית אבק הבית שגורמות לאלרגיות של נשימה ועור תורמת לסביבת שינה נקיה ונעימה. מתאים למיטת מעבר בגודל פנימי 130/70.

רגליות הגבהה למזרן Numu

מאפשרות הגבהת ראש התינוק לזווית אופטימאלית ושיפוע אחיד ובכך מקלות על נשימת התינוק בזמן צינון וליחה. שימוש ברגליות עשוי גם להקטין את תדירות הפליטות במקרה של ריפלוקס.

מתאם למוניטור למזרן Numu

המתאם של Numu מתאים לרוב סוגי המוניטורים הקיימים בשוק. המתאם מאפשר מגע ישיר בין מזרן Numu למשטח המוניטור גם כאשר המזרן מוגבה בזווית.

מגן ראש Numu

מגן הראש של Numu עשוי בד רשת ייחודי המאפשר מעבר חופשי של אוויר, בניגוד למגני הראש האטומים שאינם מומלצים ע"י מומחי בריאות. מגן הראש המרופד של Numu מגן מפני פגיעת ראש התינוק מסורגי המיטה/עריסה ומעניק לתינוקך את סביבת השינה הבריאה והבטוחה ביותר.

סדין נומו

סדין Numu מיוצר מבד רשתי ייחודי המאפשר מעבר חופשי של אוויר ונוזלים ובכך שומר על יתרונותיו הייחודיים של מזרן Numu. הסדין עשוי 100% כותנה והינו רך ונעים למגע, כך שלתינוק שלך מובטחת סביבת השינה הנוחה והבריאה ביותר שיש.

משטח שעוונית Numu

הינו בעל דופן עבה ואטומה, האוגרת את הפרשות ופליטות התינוק המחלחלות מטה דרך מזרן Numu. ניתן לניקוי פשוט ויעיל ובכך מבטיח סביבת שינה יבשה ובריאה יותר לתינוק שלך.

כרית אוויר לתינוק

כרית הגבהה לתינוקות ופעוטות. מבנה הכרית המחורר מאפשר מעבר אוויר ונוזלים דרכו. מסייע במצבים של שכיבה על הבטן ופליטות הכרית מקטינה את תופעת “השטחת הראש” האופיינית לתינוקות שישנים על הגב מקטינה משמעותית את הזעת הראש והצואר. מתאימה לשימוש במיטה, בעריסה או בעגלה
מידה 19/27 ס"מ

שמיכה נושמת לתינוק

עשויה מבד מחורר ומאוורר מאפשרת מעבר נוזלים – פליטה, ריור – מונעת הזעה. ניתנת לכביסה בקלות וביעילות. מאפשרת מעבר אוויר גם במקרה של כיסוי הראש. בחורף ניתן להוסיף שמיכת פליז מעל לשמירת חום סביבת השינה. ניתן לשימוש גם כמשטח פעילות. ניתן לשימוש גם כמזרן לעגלה, ע"י קיפול לחצי בהתאם לגודל הרצוי.
מידות 70/90 ס"מ

כרית אוויר לתינוק

עשויה מבד מחורר ומאוורר מאפשרת מעבר נוזלים – פליטה, ריור – מונעת הזעת הראש.
ניתנת לכביסה בקלות וביעילות. מקטינה את תופעת השטחת הראש לתינוקות
שישנים על הגב. תחליף לסדינית או חיתול מתחת לראש. ציפוי 100% כותנה.
מידות:
• קטנה – 19/27 ס"מ.
• גדולה – 23/40 ס"מ

מזרן ריפוד לעגלה (ריפודית)

נומו רותמת את יתרונות חומרי הגלם שלה
מעבר חופשי של אוויר ונוזלים – ליצירת מזרן ריפוד לעגלה.
יתרונות מזרן הריפוד:
מניעת הזעה במגע עם המזרן.
הקטנת הסיכוי לגירויי עור בישיבה ממושכת.
חלחול מהיר של נוזלים מסביבת התינוק.
נוחות מרבית.
יכולת ניקוי וייבוש מהירים.

נומי נום

בובת שינה לתינוק שינה בטוחה, בריאה ורציפה הינה בסיס להתפתחות תקינה.
מה לא נעשה בשביל עוד שעת שינה, לתינוק ולנו. המצאות רבות הגיעו לעולם ע"י הורים/רופאים/ מדענים אבל יש מוצר אחד שהמציאו התינוקות.
תינוקות אימצו את השמיכה או את החיתול שלהם כאביזר הרגעה שמסייע להם להירדם – שמיכי, חיתולי.
אנחנו רק מייצרים אותו בטוח יותר.
נומי נומי כחלק מסדרת מוצרי נומו מיוצר מחומרים שמאפשרים מעבר אוויר ונוזלים דרכם וניתן לניקוי בקלות וביעלות.

מזרן לעגלה נומו

בטוח גם בעגלה – פיתוח חדשני ויכולת טכנולוגית תואמת מאפשרת שינה רציפה על מזרן נומו גם בעגלה ובכך למעשה יוצרת רציפות שינה בטוחה ובריאה בכל שעות היום והלילה גם בזמן טיול, ביקורי משפחה ונופש. מזרן נומו לעגלה מגיע בשתי מידות ( 70/30, 65/28) ובכך מתאים לכ98% ממגוון העגלות הנמכרות בארץ. למזרן סדין תואם המאפשר את תכונות המזרן.

הוראות שימוש: יש להוציא את המזרן הקיים ולהחליפו במזרן נומו, בעגלות בהם אין פתחי אוורור בבסיס אמבטיית העגלה, יש להקפיד להשאיר חלקי מזרון (בהם לא נמצא התינוק) ללא כיסוי על מנת לאפשר כניסה ויציאת אוויר באופן חופשי. מומלץ לכסות בשמיכת נומו.

מידות:

  • 70X30 ס"מ.
  • 65X28 ס"מ. ( בוגבו, סייבקס)