זרימת אוויר

המבנה הייחודי של NUMU הופך אותו למזרן היחיד אשר עומד בדרישות הנשימה הבטוחה של מכון NIOSH האמריקאי*. הרשת של NUMU מאפשרת נשימה חופשית ובטוחה; זרימה חופשית של אווירדרכה לכל כיוון ונידוף יעיל ביותר של פחמן דו חמצני.

מניעת חימום יתר והזעה

העובדה כי מזרן NUMU עשוי מרשת מאווררת מונעת הזעה וחימום יתר, הנפוצים בקרב תינוקות שממעטים לזוז בתקופה הראשונה להיוולדם ומספק סביבה נעימה ואוורירית גם באקלים חם או בתקופות חורפיות בהן מחממים את החדר.

אורתופדי

משטח הרשת של NUMU עשוי מחומר חדשני ומוגן בפטנט. הרשת המתוחה שומרת על אלסטיות תוך תמיכה מיטבית לגופו של התינוק ולכן בעלת תכונות אורתופדיות ייחודיות, המותאמות לתינוק בכל השנים הראשונות להתפתחותו.

מתאים במיוחד לתינוקות הרגישים לאסטמה ואלרגיות

הרשת של NUMU מספקת סביבת שינה היגיינית ומפחיתה גורמי אסטמה ואלרגיה. שינה על מזרן NUMU מקלה על הנשימה בזמן הצטננות ומסיעת לשינה שלווה ורגועה גם לתינוקות רגישים יותר.

סביבה בטוחה

היתרון המובהק של NUMU הנו במתן פתרון לחלחול הנוזלים (כגון פליטה או רוק) ומניעת הצטברותם מתחת לפני התינוק, וכך נמנעת כל אפשרות לשאיפה חוזרת של נוזלים. בנוסף, נומו הוא המזרן היחיד אשר אינו מכיל חומרים מעכבי בעירה הידועים כמסרטנים ומסוכנים.

רוצים לדעת עוד?

התקשרו עכשיו לטלפון 052-8087488
או השאירו פרטים

לחצו להשארת פרטים